sobota, 28 grudnia 2013

Parę sposobów, jak narysować kota

Znalazłam parę sposobów na narysowanie kota. Jedne bardziej dokładne, inne takie ło:
Prosty, śmieszny kotek:

Garfield:


Kocia głowa:


I kolejny trochę zbyt ogólny:


Trochę inny kot:


To się może przydać do oczek:


Hello Kitty, za którym specjalnie nie przepadam:


A tu kot z różnych profili:


Taki kot:

I taki:


I taki:


I finałowe pyszczki:


No więc, brać za ołówki bądź kredki (w każdym przypadku polecam gumkę) i rysujemy! :P
Możecie się pochwalić swoimi projektami, lub dorzucić więcej sposobów! :)

Maja (Blondzia)

12 komentarzy:

  1. Aww, wyszło mi uroczo <3

    Mruczka

    OdpowiedzUsuń
  2. udało mi się !

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG mi strasznie nie wyszło nie mam zdolnoiści plastycznych ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty lubię. Blog super. UDAŁO SIĘ NARYSOWAĆ KOTY! Rysuję je teraz dla znajomych.
    A to mój podpis: Mrs. Mruczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam wszystkich i mi się udały wszystkie oprócz Hello Kitty ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Opracowałem własny sposób - Zaczynam robić uszy potem zaokrąglam boki Robię ogonek i rysuję 2 odwrócone litery v jako oczy potem okrągły mały nosek wąsiki (2) i ewentualnie uśmieszek

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam ładniejsze, ale są skopo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne sposoby, myslę, że każdy z nas by sobie dał rady z narysowaniem ich. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń