środa, 27 listopada 2013

Porcja śmiechu III

Na dzisiaj parę fałszywych automatów i jak zwykle dawka kawałów.
Ps. Czy w waszym regionie już pada śnieg? U mnie wciąż nie, co bardzo martwi mnie i mojego kota ;(

Odpowiedź może być tylko jedna... a więc?
(Nie wiem jak dla was, ale dla mnie obydwie opcje są doskonałym rozwiązaniem)

Czyżby 404? No tak, człowieki są naiwne. 

Siedzi baca przed chałupą i pierze w misce kota. Przechodzi turysta i słysząc straszne piski próbuje zaprotestować: 
- Baco, co robicie?! 
- Ano kota se piere – rzecze baca. 
- Ale baco, kotów się nie pierze! 
- Piere sie piere. 
Nie przekonawszy bacy, turysta wybrał się w dalszą drogę. Kiedy wracał po kilku godzinach zobaczył bacę i leżącego obok zdechłego kota. Pokiwał głową i mówi: 
- A mówiłem, że kotów się nie pierze? 
- Piere, piere, jeno nie wyzyma…


Na lekcji biologii nauczycielka mówi: 
- Pamiętajcie, że nie wolno całować kotków ani piesków, bo od tego można zachorować. A może ktoś z was poda przykład? 
Zgłasza się Jasio: 
- Ja mam, proszę pani. Moja ciocia całowała raz kotka. 
- I co? 
- No i zdechł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz